Top 5 Wednesday (3)


Здравейте жълъдчета! Как сте, как мина денят ви? Моят мина неусетно и приятно.
Днес е сряда и идва ред на поредният пост от рубриката Top 5 Wednesday!

Днешната тема е Forgettable books / Книги, които сме забравили.

Преди да посоча моите пет избраници искам да споделя, че всъщност аз съм от хората, които помнят какво са чели и то в повечето случаи, доста добре. Мога спокойно да ви препоръчам  дадена книга, дори мога да ви спойлна без да искам и то без да се напъвам и да се чудя, това така ли беше, бъркам ли книгите и т.н. Звучи много егоистично и арогантно, но вярвайте ми и аз не знам как го правя, нито пък как не смесвам отделните части от поредиците.

5. "Белязана" от Кристин Каст и П.С. Каст
Помня, че ставаше дума за вампири (без да чета заглавието на поредицата), както и някои неща от третата книга (до която бях стигнала) и помня и че имаше един Деймиън? мисля, но до там. Нито главната героиня, нито действието, нито сюжета - всички тези неща са ми в мъгла. И то непрогледна. Нямам идея дали някой ден ще се завърна към тази поредица, но в момента честно да ви кажа дори и не искам.

4. "Съветът на злото" от Анди Бригс
Тук се сещам единствено, че ставаше дума за някаква игра или нещо такова. Едно момче получаваше странен есемес, след чието отваряне придобиваше супер сили и се изправяше срещу добрите. Но както при "Белязана" не помня нито сюжет, герои и прочие.

3. "Възраждането на Атлантида" от Алиса Дей
Чуя ли Атлантида в мислите ми изскачат сцени от тази книга, но не такива, за каквито си мислите. Всъщност се сещам за силата на главната героиня, която мисля че беше силно изразена емпатия? и до колкото се сещам имаше няколко момента, които ми бяха силно интересни, защото до този момент не знаех нито какво е емпатия, нито като цяло бях чела подобна книга за Атлантида. Друго нещо, за което се сещам са мускулестите мъже от Атлантида, както и един червенокос, чието име отново е изплувало от  главата ми. И до там.

2. "Паднали ангели" от Лорън Кейт
Помните ли как казах, че не смесвам книги от поредици? Е, тук всичко ми е една мешена скара. Знам какво се случва в първата - отгоре, отгоре, но го знам - но в останалите три, всичко ми се преплита и оплита, докато не се стигне до края, който също помня! Изненадващо (дори за мен) в съзнанието ми изникват имената на почти всички герои, както и идеята за самата поредица. На кратко, представете си че поредицата на Кейт е един петкилометров път и има трикилометрова дупка в средата. Това са спомените ми за поредицата. Имам големи пропуски, но все пак помня нещо.

1. "Множество Катрини" от Джон Грийн
Защо не помня абсолютно нищо то тази книга? Нямам идея. В Goodreads съм я оценила с 5 звезди, което би трябвало да означава, че ми е направила впечатление с нещо, но защо нямам най-бегъл спомен за нея е тъмна Индия за мен. Съдейки по това, че не помня безинтересните неща, би следвало, че не ми е харесала и затова съм я изтрила от съзнанието си. Но Goodreads твърди друго. Може би трябва да я препрочета, за да видим трябва ли да си купя гинко билоба или да преоценя книгата.

Е, това беше от мен за днес. Надявам се поста да ви е харесал. А сега ви пожелавам лека нощ и ви оставям в компанията на новата ми любима песен.


Коментари