Top 5 Wednesday (1)

Здравейте жълъдчета! Как мина денят ви? Надявам се добре.
Днес изпитвам много странно желание да пиша цял ден, което е нещо ново за мен и....странно, както казах.
Чудех се за какво да пиша и тогава видях постовете на Кая и Руми за top 5 wednesday. Винаги са ми били интересни и забавни, затова реших да се пробвам с подобен тип публикации тази година. До колкото успях да видя, темите се дават в GoodReads всеки месец и който желае е свободен да се включи в изпълнението на въпросите/задачите. Надявам се подобен тип постове да са ви интересни толкова, колкото и на мен :)
Стискайте ми палци между другото да изкарам повече от месец! Хд

Темата за първата сряда от тази година е 2018 Reading Resolution или на български Книжни новогодишни обещания (цели) за 2018

А ето ги и моите:
5. Да намаля купчинката непрочетени книги във вкъщи.
Както казах още в предният пост, тя е доста голяма и заплашва да ме убие, така че в най-скоро време трябва да предприема някакви мерки, за да предотвратя това. Ако изчезна безследно, да знаете, от това е.

4. Да прочета повече комикси.
Обичам комиксите и винаги се разтоварвам, когато подхвана нещо забавно и изпълнено с екшън график романче. Искам тази година да се потопя по-надълбоко във вселената на този необятен свят на супер герои, странни създания, драматични сюжети, много динамични ситуации и още куп изненади.

3. Да прочета всички книги от Лий Бардуго и Рик Риърдън.
Предполагам всички знаете за обсесията ми по книгите на чичо Рик, така че няма смисъл да обяснявам. Що се отнася до Бардуго, тя стана официално една от любимите ми авторки наскоро. Въпреки, че "Сянка и кост" далеч не беше перфектна определено успя да ме омая за втори път (защото я препрочетох преди няколко дни) и нямам търпение да прочета останалите две книги от трилогията. Да не говорим пък за "Crooked Kingdom",  "The Language of Thorns" или "Wonder Woman: Warbringer".

2.  Да наблегна на останалите жанрове освен фентъзито.
Любимият ми жанр е фентъзи и въпреки че често се докосвам и до романтиката, някак си криминалните романи, класиките и трилърите остават на заден план. Реших тази година да променя това и да прочета поне една книга от гореспоменатите жанрове.

1. Да се забавлявам.
Забелязала съм, че често през годините забравям защо всъщност, чета и го правя по задължение. Което е тъжно, знам. Затова тази година реших, щом не ми се чете, да не чета. Когато реша че съм готова да хвана книгата, тогава ще я хвана. Иначе защо да го правя изобщо, щом няма да чета за мое удоволствие? Така или иначе книгите няма да изчезнат, а и е хубаво да си вземам почивка от толкова много думи, сюжети, драми, светове и т.н.
Поне моя мозък има, не знам за вашия :D

Ами, това беше поста за днес. Надявам се да ви е харесал.
А сега ви пожелавам лека нощ и успешен ден утре!

До скоро ~~

Коментари