Top 5 Wednesday (2)


Здравейте жълъдчета! Как сте? Надявам се добре.
Днес е сряда и идва време за поредният t5w пост, за който чисто и просто се вълнувам. Все пак втори пост ми е, не ме съдете.

Днешната тема е 5 Books You Didn't Get to in 2017 или на български 5 Книги, до които не успя да стигнеш през 2017.

5. На пето място попада "Утринна звезда" от Пиърс Браун. Ако сте се ровичкали из блога ми ще знаете, че аз обожавам книгите на Браун и съм силно вклюбена в света, който е създал, въпреки разделението, кръвопролитията и всички гадории, на които подлага героите си. Имам книгата, но защо не съм стигнала до нея, не знам. Понякога си мисля, че подсъзнателно просто не искам да се разделя с поредицата, но пък друг път си мисля, че може би размера е виновен. Въпреки че обичам тухлички, се плаша от размера на тази. Goodreads

4. "Рандеву в кафе дьо Флор" от Каролине Бернард попада на четвърто място. Благодарение на ИК Емас успях да се сдобия с тази прекрасна на вид книга и въпреки, че съм сигурна че ще се влюбя в нея, не я започнах. Ядосвам се сама на себе си, но с ядове не става. Стискайте палци да я започна скоро! Goodreads

3. "Вестители" от Цветелина Владимирова опитах да прочета преди време, ала не се разбрах с нея и я изоставих. От няколко месеца системният спам в инстаграм и коментарите по адрес на тази книга, не разпалиха, а направо подпалиха интересе ми към това синьо томче и се надявам, тази година да сме на една и съща вълна, и да я прочета (най-накрая!), а не да я отлагам както правих досега. Goodreads  

2. Под номер две пада "Court of Wings and Fury" от любимата ми Сара Дж. Маас, която  исках още след като прочетох втората част. От както се сдобих с книгата, тя ме изкушава на рафто-шкафа ми, но защо не съм я награбила никой не знае. Бтв написах заглавието на английски, защото моето копие е англоезично. (If you wonder) Goodreads

1. И златото отива при "Мечокът и славеят" от Катрин Арден , която ме гледа обвинително от рафто-шкафа ми и ме дразни вече доста време. Не успях да стигна до книгата през 2017, но силно се надявам да я отчета в "прочетени" през 2018. Goodreads

Е, това беше за днес. Дано поста да ви е харесал.
А кои са книгите, до които вие не успяхте да стигнете през 2017 година?
Лек ден/нощ/каквото е там при вас.

До скоро~

Коментари

  1. Надявам се да успееш да стигнеш до "Рандеву в кафе дьо Флор" и "Вестители", защото и двете книги са много интересни и си заслужават времето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също и се надявам да започна едната още този месец!

      Изтриване

Публикуване на коментар