18 причини,защо не ми се ходи на училище

Като цяло тази идея ми се зароди в главата от преди 5-6 дена,но успях чак сега да я завърша.Макар че има доста неща които не съм написала,защото поста щеше да стане много дълъг,така че не се учудвай те ако има втора част :D Колкото до това,защо реших да го напиша..По простата причина,че всяка година стотици ученици изпадат в "училищна треска" и започват да казват колко мноооогоооо не им се ходи на училище.Аз понякога се включвам,понякога не в тази група.Зависи в какво настроение съм :D Но ето няколко причини поради които не ми се ходи на училище.

18 причини,защо не ми се ходи на училище:

Причина #1
Ставането сутрин.


Не знам за вас,но аз ставам страшно трудно.И точно заради това си пускам аларма за 6:10,за да мога 6:30 да съм на спирката.
Причина #2
Автобуса

"О,ти мой автобус любим!
Как ме лашкаш от седалка на седалка,така несломим!"

Ставам за поетеса,нали? Аз пътувам с автобус вече от година и дори за толкова кратко време го намразих.Прекалено много хора,прекалено малко място.Буквално имаше един път,докато пътувах за вкъщи се бяха наблъскали 20-30 човека и то само на първата и втора врата! Нямаше място дори да паднеш. Да не говорим че шофьорите в повечето случаи карат като от Формула 1.

Причина #3
Тежката чанта.

Обичам чантите и раниците.Винаги съм искала да имам най-яката от всички хД .Но,хора как може да ни карат да носим толкова много неща,като 65% от тях не използваме в часовете?Или дайте да имаме гърбици,за да ходим да ни преглеждат за изкривявания.Не ги разбирам. И по гадното е,че колкото си по малък,повече носиш,защото родителите ти те карат.Иначе ако си 14-16 години си ходиш с две тетрадки и това е,защото сам си приготвяш чантата и чакаш някой луд(който носи всичко)да ти услужи,я с учебник,я с химикал,я с тетрадка от която да препишеш.Аз съм от лудите :D
Причина #4
Хората в автобуса.
В повечето обеди или вечери на 14-ската.

Не знам дали във вашия град е така,но тук във Варна,повечето хора които пътуват са странно злобни.Най-вече пенсионерите.И да имаш багаж,да си изморена,да седнеш на празно място в полупразен автобус и една бабичка да дойде и да ти обява да станеш.Това сега какво е?Егоизъм или нахалство? Разбирам ако е претъпкан,но при условие че е почти празен... just saying 
Причина #5
Билетчетата/картата.
Изражението ми наподобява на това на Леголас,когато
не открия моята карта за автобуса :D

Признай те си и вие сте изпадали в 10 секунда паника,когато кондуктора стигне до вас и ви поиска картата за проверка или проверяващия билетчето,и вие не го откриете.Истински ужас!Но после кръвното ви спада щом откриете това което сте търсили.Но по гадно е когато си изгубите картата в автобуса.Да Роди,за теб говоря :D
Причина #6
Стълбите.

Триетажните училища са красиви,четириетажните те мъчат,пететажните те убиват.Нищо против стълбите,обаче 1)не можеш ти да станеш супер рано,2)да носиш раница тежаща 6 кг и 3)да ми изскачаш стълби.Ще кажете"Е,това са стълби,малко сутрешен спорт."прави сте ама е гадно.Особено ако първият ти час е на първия,а втория на четвъртия етаж.
Причина #7
Крясъците


"Ах,как обичам аз,
кът стана рано,
да чувам само: 
АЙДЕ МА!"

Не отричам и аз съм викала,но НЕ И В 7:00 СУТРИНТА!Добре,хора разбирам ви разсънили сте се,и да гладните,и да глупавови е че никой не ви обръща внимание,защото всички спят,но КРЯСЪЦИТЕ НЕ ПОМАГАТ.Точно обратното,най-малко някой ще ви ИЗВИЕ врата,заради тях.
Причина #8
Домашните.

Обичам да научавам нови неща.Но не и да пиша по тях.Не ме разбирайте погрешно,пиша си домашните и в мнооого редки моменти ми е харесвало да ги пиша,защото научавам нещо ново(или се кефя на това че всичко ми е супер лесно),но адски много мразя онези тип домашни,в които нищо не разбираш,по простата причина,че НЕ СА ВИ ГО ПРЕПОДАЛИ!Не може да взимате едно в час и да ви дадат нещо коренно различно от преподаното. Няма логика.
Причина #9
Изпитванията.

Пак казвам,обичам да научавам нови неща.Но не и да ме изпитват на тях.Не знам моята памет избирателна ли е или не,но не мога да запомня неща,които не ме вълнуват/заинтригуват или не ми харесват.Не става.Мога да ви разкажа Пърси Джаксън и Хрониките на Кейн със (почти)всичките им артефакти,същества и приключения(и богове),но не и да ви рецитирам стихотворенията,които са ни карали да учим наизуст в 5 клас.
Причина #10
Клюките/Интригите.
Изражението на повечето ученици,когато станат свидетели на скандал. :D

Във всяко училище винаги има поне едното от двете,та дори в повечето има и двете.Няма лошо,всеки клюкари или се заплита в някаква интрига поне един път,но хората които го правят за кеф,просто ме дразнят неописуемо.Аз също ставам понякога клюкарка,признавам,но поне когато клюкаря го правя в положителна насока.Винаги си изкарвам положителни мнения за всички,освен за онези,за които добро нещо не можеш да кажеш.
Причина #11
Учителите,които искат да знаеш ВСИЧКО.

Сега ще си кажете,че аз съм тотално куку,но аз си харесвам учителите.Преподават добре, и в моя случай,научавам доста нови неща.Мразя обаче това,че всеки един очаква,ние учениците да знаем всичко.Да,знам възможно е да наизустим материала за даден ден,но това не означава,че учим.Все пак не сме роботи,а и трябва нещо да ни влиза в главата.Със зубрене нищо няма да стане.
Причина #12
Учениците,които се оплакват без основание.

Ау,тези хора в душата ми бъркат!Така и не можах да проумея,защо го правят.Не са прави,виновни са и все пак се натискат да си наложат мнението над другия.Не го разбирам,не го вдявам. Особено ако спора/разговора/скандала е между ученик и учител.В такива случаи знаем какво трябва да направим - млъкваме или се "извиняваме" ,нищо че бихме искали да изпържим на бавен ъгъл човека пред нас.Имаш ли спор с учител задължително се превръщаш в негова мишена.НО зависи и от това какъв тип е учителят.Ако е от тези по толерантните,склонни да те изслушат и да решат проблема без да си викате - добре,но ако е от онези които не търпят да им се противят - ми тотално сте се прецакали.
Причина #13
Неудобните столове.

Към май и юни сериозно ми се спеше и аз и лягах и "спях" на чина,но плащах цената - задникът ми изтръпваше от неудобния стол който стоеше под него.Не че искам тапицирани столове или с възглавнички(е няма да е лошо),но поне да не бяха толкова....твърди.
Причина #14
Надбягването с автобуса.
Аз профучавайки покрай приятел щом видя,че автобуса е на спирката.

Случвало ли ви се е,да тръгнете към спирката и изведнъж покрай вас да мине автобуса,който трябва да хванете и да се затичате със 100 км/ч подир него?На мен ДА.Нямам нищо против да правя спринт,но не и докато мъкна тежка чанта,в която има куп неща,които от друсането се мачкат и разбъркват. Плюс това с моя късмет най-вероятно ще се спъна (макар че до сега не съм,но не е късно хД)
Причина #15
Прибиране в тъмното.

Хм,моя маршрут от спирката до вкъщи минава през повече тъмни места отколкото осветени и да,хваща ме страх 1)да не настъпя нещо,2)да се спъна,3)да изскочи нещо пред мен,4)да ме подгони нещо,5)да изгасне лампата под която минавам.Като цяло нямам страх от тъмното....стига да не съм гледала някакъв страшен филм.Прекаленото голямо въображение е дар и проклятие.
Причина #16
Химикалите.
И го върни.
(макар че за Пърси правя изключение)
Защо всички смятат,че като им дам химикал не трябва да ми го връщат?Особено ако е някой хубав?Аз да не си ги отглеждам,ей така,на терасата и всяка сутрин,да ставам с мисълта,как ще раздавам химикали,на който ми падне?Глупаво е.Като вземеш,връщай бе.Не че аз не съм взимала по погрешка,но поне го връщам на следващият ден.Не след две години и половина.Същото важи и за моливите,и линиите.
Причина #17
Яденето.

Нямам нищо против да деля храната си,дори в повечето случаи се натискам да си вземат,но мразя когато хората идват и демонстративно ми взимат от храната.Аз нищо няма да кажа,ще се ухиля ама не е приятно.Имам  си причина поради която не ти предлагам,като например че съм ГЛАДНА.
Причина #18
Съучениците.
Точно така изглеждам когато някой мой съученик
попита за домашното.(в повечето случаи вътрешно)

Има ли във вашия глас онзи тип "умници",които не пишат домашни,НО все пак питат за тях?В моя има.Или от онези,които просто не знаят какво да правят в училище и дразнят всички с нещо?Понякога се проявяват в моя клас.Ами онези,които непрекъснато искат ВСИЧКИ неща,които един ученик ТРЯБВА да носи - химикал,тетрадката,учебник? В моя има. Бе хора,спрете са бе.Никой не иска домашни!Като учителят е забравил,не му напомняйте! И си носете повече неща,за да не се налага да ви услужваме винаги.

Лел,като изглежда изброих цели 18 вместо 16(това беше първоначалното число на поста).В общи линии бих изброила още 9-10 в допълнение на тези,но както казах ще стане доста голяма публикация. Е надявам се да сте се забавлявали с този пост.

Коментари

  1. В моя клас сасамо5 момчета като 1 е с проблеми а другите момичетата ги командват

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар