Магнус Чейс и Боговете на Асгард

АЗ СЪМ ПРОСТО В ЕКСТАЗ!


Goodreads: click

Не знам дали сте чули, но Рик Риърдън (автор на Пърси Джаксън и Боговете на Олимп, Героите на Олимп и Хрониките на Кейн) е решил да започне напълно нова поредица озаглавена "Магнус Чейс и Боговете на Асгард"! Аз съм адски развълнувана от този факт! Нямам идея колко от вас, хората които четат този пост, харесват творенията на Риърдън, но аз съм просто влюбена в тях. ;3 Самият автор ми е толкова симпатичен, да не говорим за книгите му. Има един такъв стил...хем забавен, хем интересен и същевременно научаваш нови неща. Уникален е! Сигурно изглеждам като малко дете, но просто адски се вълнувам от факта че новата му книга излиза само след месец (кажи-речи няма и толкова) и то не само в Америка, но и в България! 
Clearly dead...

Корицата на книгата е просто повече от великолепна и нямам търпение да я видя отблизо хД

Адска е.Обожавам я. Благодарим на Рик и на профила му в инстаграм.
Можете да го последвате,като кликнете на иконката:


Естествено има още една алтернативна корица, но лично на мен тази повече ми харесва и се надявам издателство Егмонт (които потвърдиха,че ще я преведат и издадат) да я запази.

Да си много нахална.
Естествено в Америка книгата излиза по рано. Има-няма някакви си 7-8 дни, но са достатъчно(поне за мен) да си взема и прочета книгата.

Мда трябваше да го споделя и в моя Инстаграм хД
Магнус Чейс и Боговете на Асгард - четвърта поредица, която Рик смята да осъществи и чрез която иска да ни запознае с един нов герой. Да ни покаже неговия свят изпълнен с приключения и хумор. С нова митология. И нови същества. Както видяхте първата книга от поредицата е озаглавена "The Summer Sword" или "Мечът на лятото". Нямам си никаква идея как лятото се свързва с Асгард и/или Скандинавия (от там май произлизаха митове за Асгард или нещо такова), но just Gods i can't wait!! Сто процента ще има Тор и Локи или поне аз се надявам да има...Искам да видя (ако наистина Рик е решил да ги включи) как ще ги представи Риърдън. Просто много искам хд Съдейки по предишните му книги и описанията които е направил на Боговете..очаквам нещо неочаквано. И забавно.


Като гледам тези
две снимки и стомаха ми
се бунтува.
Толкова много копия....
които просто нямам търпение да бъдат пуснати.




Какво още да ви споделя...а да! Преди няколко дни, не помня колко,докато си разглеждах фейсбука открих нещо уникално. Рик Риърдън беше пуснал видео, в което чете част от първата глава от "Мечът на лятото". И понеже видеото не иска да се пусне тук,можете да го гледате в youtube като кликнете на иконката:

Страхотна глава нали?Изобщо не звучи обещаващо...Нееее. Все пак макар и да сте чули началото на първа глава, аз реших да споделя и нейна картинка, защото....мне, знам звучи супер СТРАННО.
Страхотно заглавие като за първа глава Рик. Убиваш ни
Трябва да спра да пиша,защото този пост ще стане безкраен,а и не съм качвала нищо друго от има няма 4 дена и сега така изведнъж един дъъълъъъг пост...Аа, пука ми :D Като за последно ще ви покажа какво намерих (отново) в инстаграм преди няколко дни.

Ясно е, че е от Tumblr,но Джейсън..Джейсън. Дали Рик е направил crossover между книгите или не, нямам идея, но ако е.....хмм, Рик не спирай да пишеш!

****
И сега, преди да си тръгнете от моя блог (благодаря ви че сте го погледнали все пак) причината за написването на този пост е:

Коментари

Публикуване на коментар