Посланик на Nivea или февруари с #DaretoWowandCare

 
Здравейте, жълъдчета! Как сте? Надявам се добре.
Откакто започна новата година не спирам да Ви съсипвам с книжни ревюта, но днешната статия ще бъде малко по-различна. Добре, доста по-различна. Но все пак се надявам да Ви е интересна и до някаква степен полезна. Приятно четене.

    Разбрах за кампанията на Nivea ,,DaretoWowandCare" от инстаграм, поинтересувах се и реших да участвам, защото Nivea е марка, с която буквално съм израснала, която много рядко ме е разочаровала, която обичам и подкрепям. Така че бързо попълних нужните данни в сайта им и зачаках. Естествено забравих, че съм подала молбата си за участие в подобен проект две седмици след това, но момента, в който разбрах, че са ме избрали за посланик  бях много щастлива! Даже мисля че подскачах малко. Да не говорим, че кутията дойде точно на рождения ми ден. Хубав подарък, нали?

 

Продуктите в кутията бяха насочени към грижата за кожата и тялото през зимата. Пет продукта, които не очаквах, че ще видя, нито пък че след употребата им -  ще се влюбя в тях. Веднага след като получих малкото квадратно подаръче реших да изпробвам продуктите и с ръка на сърцето мога да кажа, че използвам повечето ежедневно. И съм страшно доволна. Nivea е една от малкото марки, които реагират доста добре с капризната ми кожа, която не я дразнят, нито зачервяват.

    Първият продукт, за който ще поговоря е Гелът за почистване на лице с натурална глина, черен ориз и екстракт от зелен чай. Едно малко зелено ангелче, което обожавам, защото не очаквах, че кожата на лицето ми ще реагира толкова добре на него. За разлика от останалите подобни продукти, които използвам този се отличи с това, че не изсушава кожата, а напротив наистина я оставя мека при допир, което ме изненада много. Друго нещо, което харесвам в маската са фините пилинг частици, които придават усещането за дълбоко почистване и масаж. Ползвам я ежедневно вече от няколко седмици и чувствам кожата на лицето си по-мека, по-чиста и свежа.
Повече информация можете да откриете тук

    


   Подхранващото душ олио, което се криеше в кутията е може би продуктът, който използвам най-рядко, защото не ми допада аромата му, който е прекалено тежък за моя вкус. Но въпреки това, не мога да кажа, че не ме впечатли. Моето семейство е голям почитател на душ геловете на Nivea и от доста години им се доверяваме. Душ олио ползвах за пръв път и ми хареса това, че кожата остава по-мекичка и приятна като след душ гел. Определено си заслужава да го пробвате ако сте почитатели на по-силните аромати и търсите нещо различно.
Повече информация можете да намерите тук

 


   Сухият шампоан бе едно от попаденията на кутията, в което се влюбих. Също като кожата ми, косата ми е капризна със собствено мнение и много трудно откривам продукти, които да ѝ действат, така както искам. Сложен характер има, какво да ви кажа. За сухият шампоан обаче сме на едно мнение - обичаме го. Определено ми харесва ефекта след употребата му - косата изглежда по-свежа, по-обемна и ухае прекрасно. След прекалена употреба започва да се омазнява разбира се, така че много внимавайте. Няколко впръсквания, добро разресване и сте готови.
Повече информация можете да намерите тук

   Nivea Care Soothing Cream или кремът с успокояващо действие е другият продукт, който ползвам по-рядко, не защото е лош, а защото вече имам сходни продукти у дома. Определено е приятен, с лек аромат и бързо попиващо действие, оставящо кожата мека и приятна при допир. Универсален е, което е идеално, защото дава възможност да го използвате както на лицето така и по цялото тяло.
Повече информация можете да намерите тук
 

   И като за край остана продукта, който съм преполовила, който обожавам и който не можете да ме накарате да намразя, защото съм се убедила, че той е перфектен за мен - Балсамът за устни с вкус на манго и нежен блясък.
Сега ще ви издам една тайна - аз обожавам балсамите за устни на Nivea.
Ползвам ги стабилно вече три години и съм изключително доволна от ефекта им. Текстурата им е леко мазна, но не прекалено, даваща усещането на свежест, с лек и приятен блясък, щипка хидратация и неустоим вкус. Доволна съм, защото наистина хидратират дълготрайно, не се усещат като нещо мазно или като нещо сухо (пробвала съм и двете, нямат база за сравнение), не се набиват на очи и са подходящи за всякакви поводи. Искате лек блясък? Балсамче. Закъснявате за вечеря, но нямате време за червило? Балсамче.
Устните Ви за сухи през лятото? Балсамче. Нещо Ви липсва? Балсамче. Мисля че схванахте идеята.
Така че няма смисъл да казвам, защо харесвам това мало оранжево приятелче.
Повече инфорчация можете да намерите тук


Между другото тук идва ред да изкажа огромната си благодарност към Поли, която беше така добра да ми асистира по време на тези снимки! Ако не беше тя никога не биха станали толкова хубави. Благодаря ти за пореден път слънце!

Това беше от мен за днес. Силно се надявам да не съм Ви отегчила.
Пожелавам Ви хубав ден!

Коментари