Never, never: Част втора/трета от Колийн Хувър и Тарин Фишър

 След доста умуване реших да обединя двете ревюта в  една публикация, защото мястото не си струваше. Признавам си  че "Never, never" започна добре, успя да ме заинтригува, но със следващите книги просто ме остави напълно неудовлетворена. Очаквах повече, наистина и ме е яд на това. НО все пак това е моето мнение за тази мини трилогия. Ако вие имате интерес да я погледнете, то тогава направете го и стискам палци да ви хареса повече отколкото на мен.

 --------------------------------------------------------------------------------

Втората част на мини поредицата "Never, never" ми допадна повече от предходната, въпреки че не очаквах всичко да започне отначало. След края на първата останах с доста въпроси, част от чиито отговори успях да намеря в продължението ала накрая пак ми се искаше да застана на буквата "Ф" и да се скарам на авторките.

Започвам с това, че за разлика от първата във втората част се откроява лека нотка на хорър, която бих казала че страшно ми хареса, но и леко ме изплаши. Не го очаквах и за краткото време, през което четях книгата успях да  измисля около 50-тина варианта за това какво става с Чарли и Сайлъс и какво им се е случило, за да получават тази повтаряща се деменция. Минах от престъпления до поява на извънземни, но в край на сметка предположенията ми се оказаха погрешни.

Информацията, която авторките разкриват за героите си в тази част отново бе интересна, но поднесена по един различен начин - под формата на писма - които ми показаха колко дълбока и съкровена връзка имат те. Мнението ми за Чарли се  промени, защото макар и като типичен клиширан герой ала тип "лошо момиче с трагично минало" ми дожаля за нея. Сайлъс отново бе онова симпатично, мило, спокойно и добро момче, търсещо начин да разбере какво става и как може да оправи нещата. Различното тук бе, че с Чарли бяха разделени ала въпреки това, връзката помежду им се усещаше

В общи линии книжката бе по-интересна, но не по-динамична от първата, но пък със сигурност по-заплетена и дразнеща. Ако сте прочели първата и се чудите дали да прочетете тази, прочетете я. Няма да изгубите нищо, а и както казах - ще се оплетете още повече в общия мини роман на Хувър и Фишър.

Между другото ако имате интерес към мини поредицата, но не ви се занимава да я четете на английски можете да си я свалите от този сайт, където можете да я намерите преведена благодарение на екипа от Book Junkie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Страници: 158                  Цена: -          Издателство: -           Жанр: Young Adult

https://www.goodreads.com/book/show/24422492-never-never?from_search=truehttp://www.ibookpile.com/2016/01/never-never-series-colleen-hoover-tarryn-fisher.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Третата част от мини поредицата на Хувър и Фишър беше най-разочароваща ЗА МЕН от трите. Не очаквах обяснението за всички отминали събития да бъде толкова елементарно и леко глупаво. Извинявам се ако на някой не му харесва моето мнение, но очаквах повече. Подкрепям идеята за истинската любов и за това, че някъде там по света нашата сродна душа ни чака, но не мога да приема това, което се случи като се има на предвид предходните случки. Ако ги нямаше добре, склонна съм да приема, но иначе не.

Много се разочаровах и доста се дразнех като се има на предвид, че авторките наблягаха повече на Сайлъс и Чарли вместо на по-важните неща, като например тези, които се разкриха в книгата. Но не. Всичко беше свързано с тях и тяхната любов, която ме дразнеше. Но ще излъжа ако кажа, че поне една малка частичка от мен не се зарадва да ги види вече наистина заедно. Радвах се, но повече ме беше яд.

"Never, never" Част: три ме разочарова най-много от всички части до сега и затова получи оценка 2/5 звезди. Хареса ли ми? Не. Имам ли намерение за в бъдеще да чета нещо любовно? О, да, но не и написано от една от авторките, защото ако и в самостоятелните си романи имат толкова елементарни обяснения за развръзката, която би трябвало да ме потресе - ще си спестя ядосването.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
           Страници: 92                  Издателство:     -                Цена:     -          Жанр:Young Adult

https://www.goodreads.com/book/show/25454883-never-neverhttp://www.ibookpile.com/2016/01/never-never-series-colleen-hoover-tarryn-fisher.html

Коментари