ShadowHunters - критики и чудо

Хей,хора жива съм.Извинявам се за отсъствието си през тази седмица.Знам,че имам доста работи,които обещах да изпълня,но не ме налита онази творческа фаза,която да ме накара да ги направя.В интерес на истината дори май бях изпаднала в reading slump и не исках да припарвам до книги или нещо свързано с тях за това  се занимавах с други неща.За едно от тях ще ви говоря днес.


На 12.01.2016 започна нов сериал по една от поредиците на Касандра Клеър - ShadowHunters.
Признавам си адски се зарадвах,когато разбрах,че скоро ще направят сериал по поредицата"Реликвите на смъртните", защото коя нормална фенка не би се зарадвала на това?С една приятелка следяхме какви са развитията по сериала(повече тя,хех)кои ще са актьорите,какво ще става.Все не чак толкова важна информация.Брояхме дните до излизането му и нямахме търпение да го гледаме.Уви след като излезе не успяхме да се видим и все още не сме го обсъдили очи в очи,за  това днес аз ще ви покажа какво е моето мнение относно ShadowHunters.

Предупреждавам ще критикувам доста!

Първо почвам с историята.Бях напълно сигурна,че историята щеше да бъде изменена дори малко,защото всеки човек си има различна гледна точка,включително продуцента на сериала.Надявах се обаче,поне малко да са запазили от оригиналната история.В първи епизод се видяха доста познати,но и доста нови неща,за които все още не знам какво да мисля.Тъй като разбрах,че сериала ще е на цялата поредица(това са 6 книги) се надявам всичко да си върви в права посока без много разклонения,защото.....дразнещи са хора.Особено за феновете.

Люк.Така шок най-вероятно,питате се защо Люк?Какво му има?Абсолютно нищо.Актьора много ми допада - излъчването му,държанието  му,обаче....полицай.Сериозно?Да в книгата Люк така между другото си имаше едно Районно,в което си затваряше престъпници и лоши денони..да ама не.Не че нещо,но това беше първото нещо,което ме шашна(и момента, в който се "озъби(светна)"на кучето).Доста се различава от героя му в книгата.

Чернобил. Когато даваха първата сцена с Валънтайн буквално извиках Чернобил щом името се появи на екрана.Това ме зарадва нямам идея защо.Изненадващо беше,признавам си,но се съмнявам така Валънтайн да е прекарал 18 години в Чернобил.Не че нещо,но логиката бе хора.Плюс това къде ти е Ню Йорк,къде Украйна.

О като стана дума за Валънтайн само на мен ли ми се струва малко плешив?Съседе те ме но при споменаването му в главата ми изниква строен и елегантен мъж,със строг поглед и русо почти бяла коса.Актьора,който го играе във филма,въпреки кафявата си коса на плитки го докарва,но този приятел..just a little bald,okay?

Впрочем като говорим за актьори,Изабел ми се стори странна.Не не по вид(актрисата е страхотна!),а по маниери.Не успях да видя онази леко надменна Изабел в началото,която също като брат си подозираше Клеъри, но не толкова открито.Тук в сериала ми изглеждаше повече като онези герои,които са тук,за да те утешат и да ти кажат,че всичко е наред.Не че Изи не е способна на това,но не вярвам да проявява толкова загрижени качества още от началото.

Добра или зла Изи беше в Института ,но някой ще ми обяснили,защо по дяволите имаше още стотина души?Честно това най-много ме подразни.Винаги съм смятала Института за едно от най неприкосновените и важни места в книгата,защото именно в него всичко се обясни и всички карти се свалиха на масата.Защо аджаба продуцента(или продуцентите) е решил да го наблъска със сумати хора и да го оборудва с последните технологии?Сериозно това ли ти беше най-оригиналното нещо?Нали магията на нефилимите се състои на това че не използват технологии.Боже за това просто ми иде да убия някой.

Адски хипер мека бях и все още съм ядосана заради това,но не чак толкова колкото за грима на Магнус.Актьора,нямам забележки - симпатяга,харизматичен и за сега добре играещ ролята на любимия ми магьосник но....защо има толкова ужасен грим?Това е Магнус Бейн бе хора,той не просто ходи с грим...грима ходи с него,разбирате ли?Така че,мразете ме за това че не мога да не се възмущавам на това, което видях.

Има и още едно нещо,което не мога да проумея,но то е по скоро свързано с факта,че съм чела поредицата и да кажем че знам какво ще се случи(или поне до някъде) и не мога да погледна сериала от гледната точка,о човек който си няма и най-малка представа за какво става на въпрос..Така че тази моя критика ще я оставя за мен си.



Сега сигурно си мислите че след толкова много забележки няма да следя серила.Мне ще го следя поради няколко причини.

Въпреки изброеното по горе ще следя сериала,първо,защото историята колкото и да е променена,мисля че се очертава една средно интересна поредица.Казвам средно за да не се разочаровам накрая.

Второ,защото някои от актьорите си пасват точно на ролите,че ми е кеф да ги гледам.Да говоря за Алек,Саймън и Джейс.ДарДжейс. Нищо против Джейми Кемпбъл Боуър и аз си го харесвам,но признайте си,че и Дон се справя добре в ролята на арогантния ловец.В първи епизод на цялата тази драма,която се случи се радвах когато той се появяваше и показваше колко е чаровен.Знаете за какво говоря..Колкото до Саймън и Алек...Първият(актьор) не ми е особено симпатичен,Робърт ми беше повече,но въпреки това влиза страхотно в ролята на бъдещия вампир(спойл),а Алек.....Алек ми е слабост.Мисля,че от актьорския състав той най точно отговаря  на героя,който ще играе.И външно,и по поведение.Нямам търпение да видя как ще се развият нещата по нататък с него. Waiting for Malec.

E до тук свършват положителните черти.Да знам че са по-малко от лошите,но такова е моето мнение.Надявам се сериала така или иначе да придобие малко популярност,защото колкото и косури да има все пак доста хора за положили труд за това и  е редно най-малкото ние да го оценим. А и така книгите на Касандра също ще се популяризират,така че :D

До колкото знам сериала има два пуснати епизода,които можете да си дръпнете от zamunda.net
Аз лично си ги тегля от kickass.to защото там всичко излиза по-бързо макари без субтитри(а и общо взето всичко можеш да откриеш вътре).

С това публикацията ми приключва.Надявам се да ви е харесала(или най-малкото да не сте ме намразили) и да не сте ме забравили.Ще се опитам другата седмица да съм по активна,но не гарантирам,защото следват изпитвания и оформения,все гадни неща.

А сега ви пожелавам,лека нощ,а аз отивам да разглеждам какво ново има в блоговете.

Коментари

  1. Напълно съм съгласна с критиките ти, и аз като гледах двата епизода това ми се въртеше, но просто обожавам историята и съм на твърдото мнение, че колкото и да променят нещата и да правят глупави грешки, аз ще го гледам.
    Иии тотално съм влюбена в Дом. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,аз също ще продължа да го гледам,въпреки тези неща. О и аз също харесвам Дом. <3333

      Изтриване
  2. И мен ме издразни, че наблъскаха още стотина човека в института..и аз като теб мисля. През цялото време това ми се въртеше в главата. Но само на мен ли Джейс ми изглеждаше мекушав в първия епизод?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен мекушава ми изглеждаше Изабел, за Джейс - не,беше си добре :DD

      Изтриване

Публикуване на коментар