Bookish Identity Tag


Хей хора как сте?Съботата е към края си ,а аз се чувствам прекрасно!Защо?Седмицата свърши и аз най-накрая мога да си отдъхна като хората,да се наспя и да мързелувам,което включва да седна пред компютъра и да проверя какво ново се случва в блоговете.И какво да видя - тагната съм в един доста забавен таг благодарение на Памела.Благодаря ѝ,че направи деня ми още по-отпускащ и забавен,защото ако не сте разбрали - обичам да правя тагове(о,боже каква тайна..) Е,да започваме!

1. В  кой фантастичен свят бихте искали да живеете?
В никой.Предпочитам да живея в светове като тези изградени от Касандра Клеър или Рик Риърдън - от части фантастични от други не.Ще е по забавно ако ги сравняваме с Панем например.

2. Кой би бил вашият партньор?
Магнус Бейн,защото където и да попаднем той ще намери начин да оцелеем. Пък и е магьосник с котешки очи,кой може да му устои? 

3. От поредицата Пърси Джаксън,кой би бил твоят бог родител?
Винаги съм искала Хермес да бъде един от родители ми защото е хитър,умен и въпреки смешния си вид(какво толкова че има крилати сандали?!) може да ти нанесе най-големия и неочакван удар.Но ако трябва да се доверя на тестовете(като този) винаги излиза,че съм дете на Атина.Nein...

4. От поредицата "Реликвите на смъртните",какъв предпочиташ да бъдеш: Долноземец или нефилим?
 Долноземец разбира се! Пуф нефилими...тези надути крилати човечета.... Ха знам че повечето от вас ме намразиха:D Нямам нищо против нефилимите,но са ми прекалено скучни в сравнение с долноземците. my opinion don't kill me

5. В поредицата за Хари Потър,в кой дом бихте попаднали?
Рейвънклоув?Някой от вас с който ще съм в една стая?

6. В поредицата Дивергенти,коя би била вашата каста?
Не може ли просто да съм Дивергент?Честно ще е прекалено скучно да принадлежа само към една каста..Но да,бих постъпила като Трис и да избера Безстрашните.

7. От поредицата The Northern Lights кой би бил вашият демон?
Нямам идея коя е тази поредица така че нямам идея кой ще бъде моя демон.

Тагвам Вероника.

Коментари

Публикуване на коментар