One Lovely Blog Award


Много благодаря на Вероника и Памела за номинацията!

А ето ги и правилата на One Lovely Blog Award:
1. Благодари на блогъра,който те е номинирал.
2.Копирай правилата
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 блогъри за награда и се подсигури,че знаят.
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра,който те е номинирал.

Ето и фактите:
1.През повечето време съм щастлива,нищо че понякога(редки моменти) изглеждам сякаш не съм.
2.Косата ми е наполовина кафява,наполовина оранжева като символ на моята промяна(чудно как забравих да го спомена в по миналата публикация?!)
3. Обичам да гледам анимационни филмчета повече отколкото да гледам филми/сериали(това може да обясни факта,защо в стаята ми постоянно се гледа CartoonNetwork).
4.Способна съм да направя и най-голямата простотия,само за да накарам човека срещу мен да се усмихне,защото обичам да забавлявам и радвам хората.
5. Никога няма да разберете кога съм ви обидена или кога сте ме засегнали,защото показвам много рядко как се чувствам наистина.
6. Обичам плюшените играчки и все още се радвам като малко дете,когато вляза в някой магазин и намеря секцията с тях.
7. Странна съм и не го казвам просто ей така. В главата ми се въртят наистина странни неща и хората,които ме познават по-добре ще знаят за какво говоря. Смятам да започна да ги записвам и да ги оставя за поколенията напред,които един ден ще ги открият и ще възкликнат:"Я! Тая тука верно била луда!".

Нямам идея кой е номиниран и кой не,за това аз номинирам всеки който не е бил до сега :))
п.с. Рони извинявай хд

Коментари

  1. Благодаря за номинацията, Ели. Аз също те номинирах оня ден, ама кой да погледне :D <3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар