December Wrap-up and January TBR

През декември прочетох общо 5 книги,4 от които обожавам,а за една ме е яд.Първата книга беше "Анна в рокля от кръв" от Кендар Блейк,която малко не ми хареса,но смятам да прочета и втората част.Имам ревю на нея,което ако искате можете да погледнете тук.След нея прочетох "Островът на изгубените" от Мелиса Де Ла Круз,която ме зарадва,защото книжката се чете много леко,разтоварва човека и с две думи е приятно четиво.Скоро ревю.Трета книга,която прочетох беше "Революция" от Дженифър Донъли,която официално обожавам.Работя над ревюто ѝ,така че го очаквайте скоро.След тази запомняща се книга прочетох още една такава,а именно "Фенка" от Рейнбоул Роуеъл.Тази книга ме радваше на моменти толкова колкото "Мечът на лятото" и се радвам,че успях да я прочета.Препоръчвам я горещо.Очаквайте ревю и на нея.И последната книга,която прочетох тази година беше "Медната ръкавица" от Холи Блек и Касандра Клеър, чието ревю можете да видите тук


TBR листа ми за януари включва много книги,главно защото през декември се сдобих с доста.Ще се постарая да прочета колкото се може повече от тях,но ще се старая и да наваксам с училище,защото както знаете бях болна и изпуснах материал..Въпреки това ще започна с Reading Bingo-то и смятам този месец да прочета(съвсем случайно избрано от сайта random.org) книга от автор чието име започва с Дж. . Това се връзва перфектно,защото имам две такива книги - първата е "Дивогласи" от Джейкъб Грей, а втората е "Игра на тронове" от Джордж Р.Р. Мартин.Мисля да ги прочета както съм ги подредила,защото да си призная "Игра на тронове" не ме вълнува толкова колкото "Дивогласи".Други книги,които бих искала да прочета през януари са "Нощният цирк" от Ерин Моргънстърн и "Кери" от Стивън Кинг.И двете книги си ги взех на скоро,и двете напълно спонтанно и точно заради това искам да ги прочета(пък и малко разнообразие няма да ми навреди).Надявам се да не остана разочарована,нито от едната,нито от другата. Да не говорим,че и двете имат невероятни корици :33 Смятам също и да довърша "Гръцките Богове на Пърси Джаксън " от Рик Риърдън,с която се смях ли,смях на бисерите на Пърси и описанието му на едни от най-важните моменти от живота на Гръцките Богове

И в общи линии е това. Сега ви казвам,чао и ви пожелавам приятен и мързелив ден ;D


Коментари