Какво прочетох - януари/февруари


Здравейте, жълъдчета и честит 3-ти март!
Днес няма да има лирически отклонения, а директно скачаме на темата!

Започнах годината с "Лешниковата гора" от Мелиса Албърт, която доста ми хареса, защото бе от онези книги, които поглъщаш на един дъх. Увлекателна, мистериозна, леко плашеща, но много интересна. Ако искате да научите повече за нея, можете да погледнете ревюто ми - "Лешниковата гора".

След нея реших да подхвана нещо по-леко, с лек привкус на супергерои и затова се насочих към комикса "Пазители на галактиката", който бе перфектният избор.

"Crooked Kingdom" от Лий Бардуго бе третата и най-добра книга за месеца, на която се смях, плаках, заплашвах, възкликвах, удрях възглавници, плаках отново и гледах тъпо и кухо стената. Книгата ми хареса изключително много и въпреки че страшно много искам да говоря за нея, не намирам подходящите думи.

"Малък наръчник по Люка" от Майк Викинг бе четвъртото четиво, което попадна в ръцете ми в най-подходящия момент. Много различна от това, което съм свикнала да чета тази малка книжка ми показа малките неща, на които датчаните обръщат най-много внимание. Доста поучителна, свежа е перфектно четиво след емоционалния срив, който преживях с "Crooked Kingdom".

Последните няколко часа от януари прекарах в компанията на Константин Трендафилов със "За кого се сещаш, когато се сещаш за някого" и честно казано останах разочарована. Предвид колоритния му образ очаквах нещо много по-емоционално и докосващо, но останах с празни думи и като че ли прекалено лични стихотворения, които единствено автора разбира. Силно се надявам романът му да бъде по-добър.

Преминаваме към февруари, който гордо изпратих с цели шест прочетени книжки! Ти да видиш, колко много прочетох за толкова кратко време.



Първата книжка за февруари бе "Разбий ме" от Тахере Мафи, на която точих зъби от доста дълго време. В крайна сметка останах разочарована поради много причини, които ако започна да изброявам отново ще изминат поне два часа. Затова ако искате да научите повече за мнението ми за книгата можете да погледнете ревюто ми - "Разбий ме".

Втората книжа, която подхванах бе "Каравал" от Стефъни Гарбър, която отново бе нещо, което малко ме разочарова. Книга с хубава идея, разнообразна и различна, но ужасно развита по мое мнение. Точно да ти стане интересно и авторката решава да развали всичко наблягайки на тази пуста тийнейджърска драма. А аз очаквах друго! Повече за нея очаквайте в ревюто, което е планирано за утре.

"Destroy me" е третото четиво, на което се спрях. Малка, кратка новелка, допълнение към поредицата на Мафи, тя сякаш ми хареса повече от самата книга. Чрез нея читателят опознава един от главните герои на поредицата и разбира повече за мотивите зад действията му. Доста приятен избор за убиване на време ако пътувате и търсите нещо неангажиращо, например.

След "Destroy me" нямаше как да не пропусна и да се впусна отново в поредицата прочитайки "Разнищи ме" за броени дни. Въпреки че книгите не са кой знае какво и съдържат доста дразнещи тропи и герои притежават една притегателна сила, която като магнит те дърпа и те кара да четеш. Повече за нея можете да откриете в ревюто ми за книгата - "Разнищи ме".

Благодарение на един приятел развих желание да прочета нещо написано от Колийн Хувър и съвсем спонтанно реших на път за вкъщи да си взема "Споделени тайни". Не очаквах, че книжката ще ми хареса толкова много! Погълнах я за два дни! Бе толкова интересна и увлекателно написана, че с мъка се отделях от нея. Историята не беше нищо особено, но начина на предаване и развитие бе страхотен. Страшно много ми хареса и определено се нареди сред най-добрите книги за месеца. По-подробно мнение очаквайте скоро.

Другото попадение за месеца бе "Библиотеката на душите" от Рансъм Ригс, на която се насладих от до и съм супер, супер тъжна, че нямам пукната книга от автора.. Беше страхотна, интересна, зловеща, уникална, увлекателна и най-важното пълна с онези фотографии, които едновременно допълват историята и изпращат тръпки по гръбнака ти. Перфектното четиво, с което изпратих февруари.

Обобщено:
През януари и февруари прочетох общо 11 книги или 3257 страници.
Най-добрата книга за януари бе "Crooked Kingdom" от Лий Бардуго.
Най-добрите книги за февруари бяха "Споделени тайни" от Колийн Хувър и "Библиотеката на душите" от Рансъм Ригс.

Доволна ли съм? Определено.

А сега ви казвам довиждане и благодаря, че отделихте от времето си за мен и блога ми.




Коментари