Never, never : Част първа от Колийн Хувър и Тарин Фишър

Преди време разглеждах ibookpile и случайно попаднах на трилогията "Never, never", за която бях чела доста положителни неща и си казах, "Защо да не ѝ дам шанс?".
Няколко дни по-късно нямах работа в часа по английски и реших да започна първата книгата с не кой знае колко високи очаквания, защото за книга от 150 страници (380 на четеца ми) не вярвах да има, кой знае каква история. Е, грешах и всъщност книжката се оказа интересна, макар че когато започна по-динамичната част бях на предпоследната страница.

В "Never, never" ще се срещнете с двама тийнейджъри без спомени, които не знайно как се "събуждат" по средата на училищния коридор, не знаейки нито кои са, нито къде са. Търсейки начин да открият какво им се е случило те се съюзяват и започват да разкриват информация за себе си, разбирайки, че макар на пръв поглед да изглеждат като обикновени младежи, всъщност притежават необикновени проблеми...

Книгата е написана от две писателки - Колийн Хувър и Тайрън Фишър - за чиито книги съм чувала, но никога до сега не бях чела. Не бях запозната нито с творчеството на едната, нито с на другата, нямах идея  нито как пише едната, нито другата когато започнах книгата. Доколкото разбрах обаче Хувър е написала главите от името на единия главен герой - Сайлъс Наш - а Фишър от името на другия - Чарли Уинууд и сега след като съм прочела общата им творба, бих казала че от двете авторки повече ми допада стила на писане на първата. Не знам защо, но като че ли главите от името на Сайлъс ми бяха по-приятни и по-интересни отколкото тези на Чарли. Въпрос на вкус може би.

Сюжета бе неочаквано интересен. Признавам, че се развиваше доста бавно за моя вкус, но както казах беше добър. Авторките наблягаха на основните неща, не се отклоняваха от основното действие, разкриваха точното количество информация на читателя (и героите си), с по-прости описания и не толкова дълбоки или драматични диалози. С две думи, книгата беше като онези филми, в които всичко първоначално изглежда (и е представено) по-простичко, но всъщност има нещо повече.

instagram
Героите бяха доста различни помежду си и за тези 150 страници това се забелязва.
Чарли е по-дръпнатата, тази, която искаше да разбере какво става и защо се случва точно на нея. С развитието на книгата тя откриваше неща за себе си, които не са едни от най-обичайните работи, които един човек може да открие след амнезия.
Сайлъс Наш от друга страна бе по-милия, този който искаше с Чарли да останат заедно, за да разберат по-лесно какво им се е случило. Определено ми бе по- симпатичен от приятелката си, която макар и да не харесвам го допълваше, както той нея.

За корицата нямам какво да кажа, освен че страшно ми допада.

"Never, never" е една лека книжка, със странна история, която ще се хареса на всеки, който обича по-заплетените и необикновени книги. Интересна и бързо четяща се "Never, never" е идеален избор, ако искате да убиете малко време и имате намерение да тренирате английския си.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Страници: 159           Цена: -         Издателство: -           Жанр: Young Adult

https://www.goodreads.com/book/show/24378015-never-neverhttp://www.ibookpile.com/2016/01/never-never-series-colleen-hoover-tarryn-fisher.html

Коментари