October Wrap up and November TBR

Честит ден на народните будители!

Чета малко книги и се дразня. Мразя училището,задето ми взема от времето за четене.

 Какво прочетох през октомври:

Като за начало на месеца довърши Алена кралица от Виктория Айвярд ,която ми допадна адски много и съм благодарна,че я прочетох. Мнението ми за нея вижте тук.
После се пренесох в света на Кал и неговите приятели в Железният изпит от Холи Блек и Касандра Клеър. Една прекрасна книга,която искам от Дядо Коледа под елхата за 25 декември.Мнението ми тук.
След това се впуснах в малко хорър със Септемврийски светлини от Карлос Руис Сафон.Една книга подходяща точно за Хелоуин*който мина хд*.Мнението ми за нея тук.
Като малко почивка реших да прочета една детска книжка за 3 клас,която никога не съм чела,а именно Малкият Принц на Антоан дьо Сент-Екзюпери. Честно казано не съм сигурна,че съм я разбрала добре,затова след няколко години пак ще си я припомня.
И като за край на месеца,прочетох книгата за която ви приказвах от дооста време - Мечът на лятото от Рик Риърдън.Адски съм разочарована,че книгата свърши толкова бързо. 500 страници са ми малко,искам по скоро да стане октомври 2016,за да видим новата част от поредицата на Риърдън.Мнението ми за нея тук

Вдъхновение от доста от блогърите,които следя
Не че снимките станаха нещо особено хД
Но като за първи са добре
Какво смятам да прочета през ноември:

Тъй като днес се сдобих с още две книги Сезонът на костите и Орденът на ясновидците от Саманта Шанън благодарение на намалението на издателство Сиела*благодаря между другото* ще ги включа в списъка ми с книги за ноември.Към тях прибавям*отново* Червен изгрев от Пиърс Браун и Въглен в пепелта от Сабаа Тахир. И двете книги са във вкъщи повече от месец и двете ги включвам в TBR си за месеца,но все не ги почвам.Не знам защо.Дано този Сиела месец успея да прочета тези 4 антиутопии.

~Буквално наистина книгите ми за ноември са до една антиутопии издадени от издателство Сиела.~

Коментари

  1. И аз си купих на намалението на Сиела ,,Сезонът на костите''. Когато я прочета, ще се радвам да видя мнението ти за нея. Честит Ден на народните будители и на теб! :3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар