Marry,Kiss,Cliff Book Tag


Благодаря много на Памела за този таг,който ме измъчи.Но пък се забавлявах доста :D
Правилата са прости: избирате си имена на герои,пишете ги на листчета,разбърквате ги и теглите на случаен принцип 3 от тях.От тримата герои избирате,кой ще бутнете от скала (Cliff), за кой ще се омъжите/ожените(Marry) и кой ще целунете (Kiss).Аз използвах само мъжки персонажи и умрях.

1.Нют(Лабиринтът), Иги(Максимум Райд) и Натан(ПолуЖивот) - Колкото и да обичам Иги,той ще лети(и без това е полу-птица нищо няма да му стане),ще целуна Нют и с Натан ще се женим.

2.Магнус Бейн(Реликвите на смъртните),Франк(Героите на Олимп),Нико ди Анджело(PJO) - Лесно. Франк - летиш сладък,с Нико ще се натискаме и с любимия ми Магнус ще се женим.

3.Магнус Чейс(Магнус Чейс и Боговете на Асгард),Касий(Червен изгрев) и Пийта(Игрите на глада) - Съжалявам Пийта,но хляба е вреден.Пийта лети,с Касий ще се целуваме и с Магнус ще се женим(когато другия ти съпруг се казва Магнус)

4.Рубен(трилогия за братя Улф),Милърд(Домът на мис Перигрин за чудати деца) и Хартстоун(Магнус Чейс и боговете на Асгард) - Това беше един от най-трудните ми избори.Обичам всички герои и ми беше трудно да избера кого да махна.Мислих доста и накрая реших да не убивам никой....но не може.За това - Рубен - съжалявам,но падаш от скалата,със сладкия Хартстоун ще се целуваме на дърво и с Невидимия човек а.к.а. Милърд,ще се женим.
#немиедобре

5.Кал(Магистериум),Питър(поредицата за Джорджина Кинкейд) и Томас(Лабиринтът) - Тук се изненадах сама на себе си. Томас - dead,с Кал целувка и със забавния вампиро-готвач Питър се женим.

6.Алек(Реликвите на смъртните),Коди(поредицата за Джорджина Кийнкейд) и Джем(Адски устройства) - Шестата тройка я мразя.Защо точно Алек и Джем заедно?Защо?! Коди умира то се знае,но Джем и Алек......по дяволите....с Алек целувка *сълзи* и с Джем ще се срещнем пред олтара.

7.Пърси(PJO),Нейтън(Стражи на историята) и Гейбриъл(ПолуЖивот) - Тук избора беше лесен.Гейбриъл дано да можеш да летиш,защото ще летиш.Остават Пърси и Нейтън. Нейтън ми е слабост,защото е типична примадона безпокояща се за вида си и постоянно даваща остроумни забележки,но паралелно с това е и разсъдлив,умен,мил и най-важното лоялен приятел.А Пърси.....всички знаем какъв е Пърси ;D Така че,с Нейтън ще се женим,с Пърси only friends....but first one kiss.

8.Джейсън(Героите на Олимп),Аарън(Магистериум) и Октавиан(Героите на Олимп) - Може би съм луда,но до някаква степен Октавиан ми е симпатичен с това изкормване на играчки...не знам защо.Но той лети на долу.Джейсън си има гадже,така че тайно се целуваме и с прекрасния Аарън отиваме на меден месец.

9.Джейс(Реликвите на смъртине),Вен(Войните на Посейдон) и Зъба (Максимум Райд)
Аз съм лоша,
аз съм зла,
А Джейс отива,
към рова.
Мразете ме :D Ще си открадна една целувка от Зъба и със сексапилния Вен отивам в Атлантида.

10.Кал(Алена кралица),Аран(ПолуЖивот) и Минхо(Лабиринтът) - Кал не ми беше симпатичен в книгата и все още не ми е(не знам защо),за това ще направи полет,докато се целувам с Минхо и после пред олтара отивам с Аран.

11.Джейкъб(Домът на мис Перигрин за чудати деца),Камерън(трилогията за Братя Улф) и Дароу(Червен изгрев) - Не ми пука,червен,златен,зелен,кафяв ,взимам Дароу за свой съпруг. Джейкъб колкото и да ми е симпатичен ще го бутна от скалата (прощавай) и с Камерън ще се целуваме.

12.Уил(Адски устройства),Лио(Героите на Олимп) и Мейвън(Алена кралица) - Така,последната тройка я мразя повече от четвъртата.Обичам и тримата герои и ме е яд,че се паднаха заедно.За съжаление Лио е над всички #sorrybitches и с него ще се мерим(Marry),Уил не ми е симпатичен колкото Джем за това ще си позволя да му открадна една целувка.И Мейвън,скъпи Мейви,летиш на долу.Заслужаваш си го,но дано оцелееш.

Тези тагове са наистина забавни.Докарват ти прекалено много чувства,но пък е интересно напрежението от това кой ще избереш. Ще тагна две момичета с едно и също име,защото ми е интересно те кои герои биха избрали и как биха постъпили. Тагвам Вероника и Вероника.

Коментари