Say "Hello!" to me

И така,понеже аз съм супер стриктен и постоянен човек(очевидно щом п̶о̶с̶т̶в̶а̶м публикувам ново "нещо"след 1234564 дена) реших да си измисля нещо като график,който няма да оповестявам,за да не си водя напразни надежди,че ще го спазвам. Така де,както се разбира от заглавието,тук смятам да напиша малко info за мен.

So,да започваме

Казвам се Елена,на 15,от Варна (егенето ще го пропусна) и си падам малко лудо дете. Защо дете,нали съм на 15,трябва да съм тийнейджър,ще си кажете. Да ама не. Аз не се чувствам,кой знае колко като тийнейджърка главно,защото не ми е много понятно какво е да си тийнейджър. Смисъл,никой не знае с ТОЧНОСТ какво е да си тийнейджър(ще взема да разгледам този въпрос отделно някой ден,че сега ако продължа ще се насъбере много информация). Обичам много да се смея и да разсмивам хората,било то с простотии или не.Ужасно мразя хората около мен да сърдити или намръщени(ако сте ми приятели със сигурност поне веднъж ще ви попитам "Какво ти има?" или "Защо се мусиш?").Хич няма да ви дразня ако ви попитам 5-6 пъти в един и същи ден,ще ви писне от мен,обаче ще спрете да ходите намръщени(имам някакво странно чувство,че аз съм дявола понякога).
Обичам да слушам музика,няма значение какъв ще е стила(без чалга).Нямам любими изпълнители или групи,защото ги обновявам сменям на всеки два дена,но мога да кажа че сега съм на тема Maroon5 и новия им албум + Марs.
Благодарение на едно момиче от миналото лято(някъде там) започнах да чета и четенето се превърна в едно от любимите ми занимания. То кой не обича да чете всъщност?(строго погледнато,2/3 от света,кой ти ги смята) Не мога да кажа с точност колко книги съм прочела до сега,не че са много,но учудващо само няколко са ме разочаровали. Като цяло мисля да пиша и са това какви книги съм прочела/чета и да изказвам мнение или нещо такова(поне да имам нещо написано за даденото четиво черно на бяло).
Друго,друго.....мисля че съм позитивен човек,не много добър щом се смях когато една приятелка се пльосна на земята онзи ден,честен,състрадателен....мне много,луд - особено много,странен - прекалено много. Всъщност аз съм доста скромна и срамежлива,но има ли някой мой приятел покрай мен.......да кажем,че човека ще бъде адски изложен.
Друго така нещо по интересно......мххх,а да. Аз съм НЕ постоянна в нещата,които правя.Не знам защо.Като малка(а и сега до преди 4-5 дена) карах родителите ми да ми купуват списания(не че ги четях много,по скоро карах родителите ми да го правят). Първо почнах с едно с едни медальони на Шрек,много си ги обичам нищо че повечето са изчезнали безследно. После почнах да събирам скелети(смисъл имаше такава поредица"Човешкото тяло"с макети на човешки скелети,да не си помислите че съм събирала истински от земята),след това камъни и накрая "Браво".Като се замисля ДОСТА съм охарчила родителите си за тези 7-8 години в което събирах такива неща.За сега не събирам други,да се надяваме че ще остане така(за да има пари за книги.)

Ааах,книги..
Книгите за хубаво нещо,всеки трябва да чете,ВСЕКИ!Защо?Защото е яко бе хора!Е да хората които нямат въображение казват че четенето е скучно и тъпо,но грешат. Това че техните глави са кухи и некреативни (некреативни глави-страхотна съм) си е тях проблем,не на книгите.Е да има и скучни книги,но те рано или късно откриват своя скучен читател.Трябва да имаш поне 1 прочетена книга през живота си,която да те е грабнала и да те е оставила да се замислиш над това какво правиш/какви неща съществуват/самия ти добре ли си и т.н.,а не да "блъскаш запетайки на сапунерката"(както се изразява господина по Биология) във фейсбук. Вземете пример от мен.Защото аз не вися във фейсбук.Вися във Weheartit.com има разлика.
Отклоних се от темата извинявам се.
Какво още мога да кажа.....профила ми в weheartit.com показва моите обсебвания от разни неща (хора/герои/певци/книги/храна/котки),може да го посетите щом го сложа от страни в дясно/ляво зависи от какъв ъгъл четете това(примерно ако сте легнали ще ви е от ляво,мисля). Също можете да посетите моя youtube канал където качваХ клипове(не някакви влогърски,ще видите,дори мога да отворя тема за това....). Пак занимание което изоставих.
Друго,друго,друго мисля  че няма. Ако се сетя още нещо няма да го пиша(защото май малко се олях). Нямам идея какво ще бъде следващото нещо,което ще напиша/кача така че...
Бог да ми е на помощ/на вас/бе на тези които ще четат нещата тук.

Коментари