Цветовете са красиви

Днес ми беше супер сънлив ден,проспах повечето междучасия(общо взето 5 минути,защото през другото време си пазех телефона,който беше потенциален кандидат за отвличане). Чудех се какво да тикна тук(няма да поствам или публикувам,ще тикам,което като се замисля звучи странно)  и накрая го измислих. Ще споделя моментната(дано да не е)мания по цветните неща.Предимно коси.
Не знам,защо,но в последно време реших да се боядисам синя,тоест да си направя омбре или там както се води преливането от един цвят в друг.По принцип синьото не е най любимия ми цвят(но е един от любимите ми),така че беше изненада и за самата мен,че избрах точно този цвят,но...вижте ги...тези гриви(в ←ляво и дясно→),просто не ви ли се иска да имате такава?
Не?Е,на мен ми се иска.

Според мен ще е доста яко да стоиш на пейка в парка и да въртиш синя коса между пръстите  си вместо кафява,черна,руса или всякаква друга.По оригинално е. И със сигурност привлича вниманието.Ще вземете да станете най известния човек в града :D

Но аз лично бих искала да не боядисам така не заради хората,които ще ме зяпат опулени,а защото.....всъщност не съм определила.Просто искам друг цвят на косата,не искам да е кестенява(каквато е сега). Благодаря на Боговете,че мама и татко дават да се боядисам. Да,завиждайте имам най-страхотните родители(ама не много,но достатъчно).Главния проблем е че няма боя.Смисъл има,във фризьорските салони,но аз искам от магазин(отново не знам защо).Доста неща не зная сама за себе си,това не говори добре за мен...хех к'во ми пука?!

Ако(да чукам на дърво) този цвят НЕ МИ ОТИВА,няма как да стане,аз съм too fabulous,мисля да пробвам един от тези.Та може и всичките,защо не? В стил rainbow unicorn.
Лилаво,лилаво,лилаво!!
Обожавам лилаво!Кой НЕ ОБИЧА лилаво?Кой ОБИЧА лилаво?
АЗ ОБОЖАВАМ ЛИЛАВО!
Което,впрочем,не ми отива,но майната му.
Стои много готино като цвят,особено ако е на коса.
Лично за мен.



 С голямо удоволствие бих се боядиса по този
asdfghjkl начин!Синьо преминаващо към розово,или лилаво,или двете-уникално е. Дори бих си взела и панделката. Панделка с кървясала очна ябълка.Ха позитивно.Но си признай те,че е уникално.


Това също е страхотен цвят. Синьо-зелено или
Зелено-синьо. Малко ми напомня на Пърси Джаксън i don't know why


Любимите ми цветове са лилаво и зелено,всякакви нюанси(random fact).А тази прическа от ляво е просто невероятна.Този венец се връзва страхотно в картинката,не мисли те ли?


Като за финал,утре ще правя класно по български.Стискайте ми палци(или по скоро аз сама ще си стискам когато чета това,after years)

Коментари