April Wrap-up and May TBR + признания

Хей, хора как сте?
Сега се питате, къде по дяволите съм се изгубила напоследък? Защо не качвам нищо в блога? Ами..последните дни всичко беше много напрегнато, да не говорим колко неща се случиха. Да, знам че това не е оправдание, за да не пиша, но...мързела също има пръст в тази работа.
Съжалявам.
Знам, че сега ще кажете че за пореден път обещавам, че идния месец ще съм по активна, но този път наистина се надявам да бъде така.Честна скаутска! Имам доста идеи за постове + че имаме повечко почивни дни, така че дано да ви омилостивя.

Що се отнася до прочетените книги, през месец април,успях да прочета цели 4, като три от които ми бяха изпратени от различни издателства в замяна на честно ревю.(нямате си и ни най-малка идея колко подскачах и крещях във вкъщи). Както и да е, успях да прочета все прекрасни книги, за което съм неописуемо щастлива.В край на сметка през месец април прочетох:
1. "Бухтичка"от Джули Мърфи - ревю
2."Ангелско нашествие" от Сюзън Ий - ревю
3."Принцеса с часовников механизъм" от Касандра Клеър -  ревю
4."Тези плитки гробове" от Дженифър Донъли - ревю след 1-2 часа в блога

Изключително съм горда от себе си.

За месец май вече съм прочела(или по скоро дочела) две книги -  "Проклятието на тигъра", която....нямам думи да опиша и "Златен син", която не знам какво ми направи, но знам че в момента искам да убия някой(Пиърс Браун....където и да си ще те намеря...и ще те изгоря). Спокойно, ще ви говоря на дълго и на широко и за двете и се надявам да ви е интересно да четете за това как съм се гърчила :)
За май съм предвидила да прочета другите книги изпратени ми за ревю + още няколко които ще излязат. Говоря именно за:

 1."СКРИТИЯТ ОРАКУЛ" от Рик Риърдън - съвсем малко откачам
2."Ясновидците" от Либа Брей -  корицата хора
3."Град от небесен огън" от Касандра Клеър - защото не успях през април
4. "Лейди полунощ" от Касандра Клеър - ако евентуално не прочета предходната
5."The Raven Boys" - i just need to finish this book

Та,това е списъка ми с книги предвидени за май,надявам се в следващия такъв пост да ги срещнете отново само че в графа wrap-up. Сега ви пожелавам приятна вечер(защото при мен е вечер) и очаквайте ревю на "Тези плитки гробове" след 1час :D

Коментари